Studijų programa

Ryšiai su visuomene ir rinkodaros komunikacija

Pusė komunikacijos lėšų išleista neefektyviai, tik nesuprantate, kuri? Šešiolika Lietuvos komunikacijos ir rinkodaros grandų padės suprasti integruotos komunikacijos paslaptis ir suformuoti jūsų organizacijai pergalingą ryšių su visuomene arba rinkodaros strategiją.

Dešimtus metus veikianti programa – itin vertinama didžiųjų darbdavių, bet užvis labiausiai reikalinga mažiesiems verslams ir iniciatyvoms. Greitoji pagalba šiais laikais, kai iš komunikacijos specialisto reikalaujama beveik visko – to, kas tradiciškai atitekdavo reklamos, rinkodaros, dizaino ar pardavimų skyriui.

Registracija
Studijų pradžia: 2023-11-10

Programa

Skirta dirbantiems komunikacijos, rinkodaros, kūrybos srityse ir norintiems gauti koncentruotų naujų žinių ir praktinių įgūdžių, kaip šiandien kurti ir valdyti organizacijų bei prekės ženklų komunikaciją. Programa ruošiama taip, kad dalyviai galėtų persikvalifikuoti iš specialisto – į vadovą.

Mokymo būdai

Paskaitos, seminarai, lektorių vykdytų projektų atvejų analizė, strateginio identiteto, pozicionavimo, kūrybinio rašymo dirbtuvės.

Pagrindinės temos

  • Lietuvos žiniasklaida šiandien: žurnalistų, praktikų įžvalgos apie situaciją, iššūkius, tendencijas;
  • Organizacijos komunikacija: nuo A iki Ž;
  • Ryšiai su visuomene: priemonės, metodai, atvejų analizė;
  • Bendravimas su žiniasklaida: kaip kurti santykius su redakcijomis, kad žurnalistams būtų aktuali jūsų informacija?;
  • Įmonės įvaizdžio kūrimas ir reputacijos valdymas;
  • Vidinė komunikacija ir jos gerinimo priemonės;
  • Rinkodaros pagrindai: kiek užtenka žinoti komunikacijos žmogui?;
  • Prekės ženklo strateginio identiteto kūrimas: strategija ir prekės ženklo valdymas;

 

Studijų struktūra

110 akademinių valandų kursą sudaro trys pagrindinės dalys:

  • Ryšių su visuomene ir organizacijos komunikacija;
  • Prekės ženklo strateginis valdymas ir rinkodara;
  • Baigiamoji strategija (komunikacijos, rinkodaros arba prekės ženklo). Dalyviai patys renkasi, kokia tema ir kokiai organizacijai ar prekės ženklui nori ruošti baigiamąją strategiją. Konsultuojasi su pasirinktu mentoriumi iš dėstančios lektorių komandos.

 

 

  • Skaitmeninė rinkodara ir komunikacija socialiniuose tinkluose;
  • Vizualioji komunikacija: tendencijos, atvejų analizė, įrankiai ir platformos;
  • Kūrybinis rašymas ir istorijų kūrimo būdai;
  • „Copywriting“: kaip kurti prekės ženklų turinį ir šūkius?
  • Įtakos psichologija ir mechanika;
  • Žiniasklaidos planavimas: kodėl tai aktualu ne tik didelio biudžeto kampanijoms ir ką svarbiausia suprasti?
  • Konversijos ir vartotojų elgsena;
  • Strateginis komunikacijos planavimas ir įgyvendinimas;
  • Krizių valdymas komunikacijoje.

 

Dėstytojai

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesionalai, patyrę lektoriai, pripažinti savo sričių ekspertai, dirbantys su lyderiaujančiomis organizacijomis ir prekių ženklais Lietuvoje bei užsienyje – komunikacijos vadovai, viešųjų ryšių ir reklamos agentūrų vadovai, kiti ilgametę patirtį sukaupę komunikacijos profesionalai. Visi programos dėstytojai savo srityse dirba daugiau nei 10 metų.

Goda Januškevičiūtė

Studijų programos vadovė

Goda Januškevičiūtė

Daugiau kaip 15 m. vadovaujamo darbo patirties ryšių su visuomene ir rinkodaros srityse. „Scanoramos“ komunikacijos vadovė, tinklo „Moving Images – Open Borders“ komunikacijos vadovė, buv. „Vilnius City Opera“ komunikacijos ir rinkodaros strategė, SBA grupės ryšių su visuomene skyriaus vadovė. Tarp didžiausių klientų – „Qatar Airways“, „Telia“, „General Financing“.

Andrius Baranauskas

Andrius Baranauskas

Reputacijos agentūros „Winning“ įkūrėjas ir vadovas, buvęs „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Baltijos šalims.

Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė

Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė

Ženklodaros agentūros „Imagine“ kūrybos vadovė. Dizaino mokėsi Lietuvoje ir Suomijoje, organizuoja konferencijas apie vizualinę kultūrą „Penketai“. Dirbusi su prekių ženklais „WePower“, „Birštono mineraliniai vandenys“, „Maxima“, „Alna“, „Swedbank“ ir kt.

Kęstutis Gečas

Kęstutis Gečas

„INK agency“ vyriausias partneris. Komunikacijos ir žiniasklaidos versle dirba 27 metus, įkūrė ne vieną ryšių su visuomene agentūrą. Karjerą pradėjo kaip žurnalistas. Taip pat – „bigNow“ verslo partneris, „Dansu Dansu“ tinklaraščio bendraautorius.

Jolita Kochanskė

Jolita Kochanskė

Integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ vadovė, sukaupusi daugiau nei 12 metų viešųjų ryšių projektų, integruotų komunikacijos kampanijų, tarptautinių komunikacijos projektų, krizių valdymo patirties. Tarp konsultuotų klientų – „Huawei“, „Barclays“, „Alma littera“, „Thermo Fisher Scientific Baltics“.

Rūta Latinytė

Rūta Latinytė

Publicistė ir ryšių su visuomene ekspertė, įkūrusi įmonių vidinės kultūros ir komunikacijos konsultantų grupę „Anderrrs“. Prieš tai buvusi UAB „Šviesa“ („Alma littera“ įmonių grupė) viešųjų ryšių vadove, „Bitė Lietuva“ atstove ryšiams su visuomene, Kauno technologijos universiteto komunikacijos skyriaus vadove.

Daiva Lialytė

Daiva Lialytė

Ryšių su visuomene bendrovės „Integrity PR“ vadovė ir valdybos narė, Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) tarybos narė, Vilniaus universiteto lektorė. Komunikacijos srityje dirba 24 metus.

Valdas Lopeta

Valdas Lopeta

„Swedbank“ Lietuvoje Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas. Daugiau nei 17 m. patirties komunikacijoje. Buvęs „Lidl Lietuva“, „Danske Bank“ komunikacijos vadovas.

Renata Matkevičienė

Renata Matkevičienė

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto dekanė, profesorė, daktarė. „Socialinių lyderių pusryčių“ renginių Lietuvoje įkūrėja, surengusi apie 20 susitikimų socialiai atsakingo verslo temomis. „PR Impact Awards 2023“ komisijos narė. Komunikacijos srityje dirba 17 metų.

Linas Migonis

Linas Migonis

„Fabula“ agentūros kūrybos vadovas. Patirtį kaupė kūrybinėse agentūrose „Love“, „TBWA Vilnius“, „Not Perfect“, „TRUTH“. Darbai įvertinti „Baltic Best“, „Adrenalinas“, „Password“ apdovanojimais. Tarp klientų – „Telia Lietuva“, „Maxima“, „Rimi“, „Lidl“, „Swedbank“, Šiaulių bankas, „Švyturys – Utenos alus“, „Red Bull“ ir kt.

Tomas Nemura

Tomas Nemura

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Choco Agency“ įkūrėjas ir vadovas, konsultuoja stambiausius prekinius ženklus Lietuvoje ir formuoja jų online komunikacijos strategijas.

Viktorija Urbonaitė

Viktorija Urbonaitė

Kūrybos namų „Kregždynas“ įkūrėja ir kūrybos vadovė. Mokymų apie kūrybiškumą, rašymą ir storytelling'ą autorė. Knygų autorė, televizijos laidų vedėja. Popiežiaus vizito Lietuvoje komunikacijos turinio vadovė.

Rimvydas Valatka

Rimvydas Valatka

Žurnalistas, redaktorius, politikos apžvalgininkas. Per savo karjerą vadovavo įtakingoms šalies žiniasklaidos priemonių redakcijoms - lrytas.lt, 15min.lt, „Veidas“. INFO TV autorinės laidos autorius. Lietuvos Nepriklausomybės akto signataras.

Goda Januškevičiūtė

Goda Januškevičiūtė

Daugiau kaip 15 m. vadovaujamo darbo patirties ryšių su visuomene ir rinkodaros srityse. „Scanoramos“ komunikacijos vadovė, tinklo „Moving Images – Open Borders“ komunikacijos vadovė, buv. „Vilnius City Opera“ komunikacijos ir rinkodaros strategė, SBA grupės ryšių su visuomene skyriaus vadovė. Tarp didžiausių klientų – „Qatar Airways“, „Telia“, „General Financing“.

Paulius Pocius

Paulius Pocius

„Šiaulių banko“ pardavimų, rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius. Anksčiau dirbo „Citus“, „Grigeo“ rinkodaros vadovu, „Litagra“ rinkodaros projektų vadovu „TELE2“ e-komercijos projektų vadovu. Rinkodaros srityje – 15 metų. Nuolatinis „Metų CMO“ stipriausių marketingo vadovų TOP 10 finalininkas.

Renata Kežionienė

Renata Kežionienė

Buv. „Maximos“ rinkodaros vadovė. Rinkodaros srityje – virš 15 metų. Dirbo „INK agency“ stratege, „Deeper“ rinkodaros vadove, ilgamete „Tele2“ prekių ženklų vadove.

Giedrė Stabingytė

Giedrė Stabingytė

Prekių ženklų ir kūrybos strategė, ŠMC komunikacijos vadovė. Prekių ženklus kuria, vysto ir komunikuoja daugiau nei 20 metų. Pastaruosius metus kuria integruotus ženklodaros ir įveiklinimo sprendimus lokacijoms #MagneticPlace. Tarp užsakovų: SBA grupės įmonės, BIOK laboratorija, SUN365, „Releven", „Reefo". Pirmojo „IKEA Life At Home" žurnalo vykdančioji redaktorė.

Jaunius Danielius

Jaunius Danielius

„Omnisend“ produkto direktorius. Buvęs „Hostinger International“ produkto vadovas, Pigu.lt produkto vadovas, Pigu.lt rinkodaros ir lojalumo projektų vadovas, IKI lojalumo projektų vadovas.

Marius Marčenkovas

Marius Marčenkovas

„BPN Intense“ klientų vystymo direktorius. Buvęs ilgametis „Carat“ strategijų vadovas, prieš tai ėjęs „Dentsu“ žiniasklaidos direktoriaus pareigas, dar anksčiau – „Deloitte Lietuva“ rinkodaros vadovas. Patirtį kliento pusėje kaupė ir „Bitė Lietuva“ bei „Impuls“ rinkodaros skyriuose.

Studijų kaina: 1500 EUR už 110 akad. val. paskaitų, praktikos užsiėmimų ir mentorystės programos

Už studijas mokama į Lietuvos žurnalistikos centro sąskaitą banke:

Įmonės kodas 191886361
Sąskaitos Nr. LT 357300010002483305
AB „Swedbank“, banko kodas 73000

Mokėdami už studijas, nurodykite pavadinimą – Vardenis, Pavardenis, RSV studijos.

Registracijų laukiame iki lapkričio 7 d.

Pusė mokamos sumos (750 eurų) mokama iki 2023 m. lapkričio 8 d.
Antroji įmoka (750 eurų) mokama iki 2023 m. gruodžio 15 d.

Dėl kilusių klausimų kreipkitės telefonu: +370 602 96 945 arba el. paštu: info@lzc.lt

Programoje dalyvauti priimami dirbantys ryšių su visuomene, rinkodaros ar reklamos srityse bei kitų specialybių absolventai, norintys siekti karjeros ar žinių ryšių su visuomene bei rinkodaros srityse. Programa startuoja 2023 m. lapkričio 10 d. (penktadienį)

Seminarai vyksta patogiu dirbantiems žmonėms laiku:

Penktadieniais – 17.00 – 18.30 val.; 19.00 – 20.30 val.
Šeštadieniais – 10.00 – 11.30 val.; 12.00 – 13.30 val.

Apie tikslų paskaitų tvarkaraštį informuojami studijų sutartis pasirašę dalyviai.

Paskaitų vieta – Atviros Lietuvos fondo salė (Didžioji g. 5, Vilnius).

SVARBU: Paskaitos vyks kontaktiniu būdu ir bus transliuojamos tik studijų dalyviams. Paskaitų video įrašai (jei dėl konfidencialumo nesusitarta su dėstytojais kitaip) bus prieinami 7 dienas po paskaitos.

Atėjau į šią studijų programą, nes ieškojau šviesos tunelio gale. Pradėjus dirbti su viešaisiais ryšiais jutau, kad esu pasimetusi, buvo daug baimės daryti bei nežinojau, ar darau gerai. O po šių kursų viskas pasidarė aiškiau, paprasčiau ir ramiau. Visa tai – dėka geriausių savo srities specialistų, kurie nuoširdžiai pasakojo ir dalinosi savo patirtimi. Laukdavau kiekvienos savaitės susitikimų, nes kiekvieną savaitę vis iš naujo ir iš naujo įsikvėpdavau bei vis sužinodavau kažko naujo apie komunikaciją. Manau, kad visi po jų išėjome sustiprėję ir su didžiuliu žinių bagažu ir noru daryti pokyčius savo organizacijose.

Austėja Šutaitė
INVEGA rinkodaros projektų vadovė

Geras būdas susipažinti su komunikacijos ir marketingo virtuve, aiškiau suvokti komunikacijos specialisto vaidmenį ir karjeros galimybes. Taip pat puiki proga išbandyti komunikacijos strategijos rengimą ir konsultuotis su aukšto lygio profesionalais. Taip pat tai ir proga praplėsti naudingų pažinčių ratą.

Šarūnas Čėsna
„Integrity PR"

Kursus itin rekomenduoju pradedančiajam komunikacijos specialistui, kuriam dar trūksta teorinių žinių. Itin smagu, kad grupė nėra didelė ir visada gali klausti dėstytojo, gauti papildomą konsultaciją.

Rugilė Stroputė
„Kilo Health" viešųjų ryšių specialistė

Rekomenduoju šias studijas turintiems patirties komunikacijos srityje ar dirbantiems šiose srityse. Pateikiamos informacijos kiekis yra išties didžiulis ir norint geriausiai ją įsisavinti – būtina pritaikyti praktikoje. Tam, jog pasisemtumėte kuo daugiau žinių ir užmegztumėte su specialistais ryšį – rekomenduoju visose paskaitose dalyvauti gyvai. Džiaugiuosi gyvai susipažinusi su dėstytojais bei studentais. Išties nuostabi patirtis!

Kamilė Baranauskaitė
„Mamų unijos" fondo komunikacijos specialistė

Labai džiaugiuosi savo sprendimu prisijungti prie Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijų. Studijos buvo labai įdomios ir naudingos. Dėstytojų komanda – tikri savo srities profesionalai, kurie dėstydami, atrodo, net ir tokį sausą dalyką kaip teorija sugeba įtraukti ir sudominti dėka savo darbinės patirties bei vykdytų projektų. O projektų ir patirčių kiekvienas jų turėję daug ir įvairių!
Studijų metu ženkliai praplėčiau savo žinių bagažą, supratimą apie komunikaciją, apie ryšius su visuomene. Darbe kasdien susiduriu su įvairiomis situacijomis, kur įgytos žinios praverčia. Baigiamojo darbo rašymas – mažas iššūkis, bet tik tuo metu, kai reikia suderinti savo kasdienius darbus ir rasti laiką darbo rašymui. Darbo nauda didžiulė ir atsiperkanti su kaupu.
Šaunu matyti dėstytojų užsidegimą ir norą dalintis turimomis žiniomis!
Linkiu išdrįsti rasti laiko naujoms patirtims ir sugerti žinias, kuriomis šaunieji dėstytojai nuoširdžiai dalinasi.

Laura Baltakienė
„Sicor Biotech“ žmogiškųjų išteklių vadovė

Ypač džiaugiuosi, kad prieš metus pasiryžau mokytis Lietuvos žurnalistikos centre. Pusmetis, praleistas studijuojant ryšius su visuomene, paliko reikšmingą įspaudą. Gavau koncentruotų žinių iš profesionalų, susipažinau su puikiais specialistais, o svarbiausia – geriau pažinau pati save. Žinias, kurias įgijau, labai sėkmingai taikau savo kasdieniame darbe. Be to, šios studijos paskatino mane tobulėti ir ieškoti naujų, dar nepažintų, sričių, siekti aukštumų. Ačiū!

Marija Kazanovič
Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovė

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos programa suteikė man galimybę susipažinti su įdomiais žmonėmis ir pasisemti naujų idėjų iš RsV profesionalų bei nepakartojamų kurso draugų. Smagu atnaujinti turimas žinias, įgyti naujos informacijos ir viską tuoj pat išbandyti praktinėje visuomenės informavimo veikloje. Labai vertinu ir tai, kad po studijų liko grįžtamasis ryšys su dėstytojais, tai suteikia ypač gerą jausmą. Ačiū Jums!

Violeta Develienė
Utenos rajono savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistė

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos kursus pastebėjau savo socialinių tinklų sraute, nes domiuosi reputacijos, idėjų pardavimo, komunikacijos klausimais. Atstovaujant viešąjį sektorių, tenka stebėti, kiek įdomių ir reikšmingų projektų lieka nepastebėti dėl ne visai tinkamai pasirinktų rinkodaros ar komunikavimo sprendimų. Buvo labai smalsu sužinoti, ką vieni iš geriausių šios srities ekspertų – programos lektorių, galėtų rekomenduoti. Ne vieno penktadienio ir šeštadienio patyrimai paskaitose bei baigiamojo darbo rengimas kartu su profesionaliu mentoriumi suteikė ne tik rekomendacijas, bet ir platų žinojimą apie šios srities paslaptis ir triukus.

Inga Tarakavičiūtė
Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijų absolventė

Esu atsakinga už nedidelės nevyriausybinės organizacijos komunikaciją. Šios studijos padėjo geriau suprasti, kaip veikia komunikacija, ką galiu padaryti net su itin menkais finansiniais resursais. Esu dėkinga dėstytojams, kurie dalinosi savo patirtimi. Didžiausią įspūdį paliko programos vadovės Indrės Baltušės paskaita – gavau neapsakomai daug žinių ir gerų patarimų per nepilnas 4 valandas!

Mariana Sutkienė
Vilniaus socialinio klubo komunikacijos skyriaus vadovė

Registracija